test

Natuurlijk Effectief

Een stabiele bloedsuikerspiegel is dé basis voor een gezonde, vrouwelijke hormoonbalans!

Pak je problemen bij de oorzaak aan. Kies voor informatie die wetenschappelijk onderzocht is en ga voor resultaten waarbij het vrouwelijk evenwicht gerespecteerd blijft.

Oorzaken E-Book

Heerlijk, Gemakkelijk en Supergezond ontbijt voor je hormoonbalans

 

 

 

 

 

 



Dit recept is makkelijk, simpel en neemt minder dan 10 minuten tijd in beslag. Je kunt een voorraad maken voor een paar dagen, maar je kunt ook elke dag van tevoren een verse portie maken. Het is een goede voorraad duurzame energie om je dag mee te beginnen, boordevol vitaminen, mineralen, essentiële vetzuren en eiwitten.

Ingrediënten:
  • Rauwe haver
  • Chia zaden
  • Toppings naar keuze (ongebrande noten, bessen, vers fruit, rauwe cacao poeder, kaneel, verse vanille, cocosschaafsel, gojibessen etc…)
  • Een aantal kleine wekpotjes/luchtdichte potten
  • Plantaardige melk naar keuze (rijst, haver, amandel, cocos, hennep)

Bereiden: 
  • Vul het potje voor de helft met wilde, rauwe haver
  • Voeg een eetlepel Chiazaden toe
  • Meng het geheel
  • Voeg melk toe totdat de haver helemaal ondergedompeld is, met genoeg ruimte voor de toppings
  • Doe de toppings naar keuze er bovenop en doe de deksel erop.
  • Laat een nacht in de koelkast staan.
  • De volgende ochtend kun je naar wens nog meer melk toevoegen. Bij voorkeur iets warmer eten dan koelkast temperatuur.